معرفی بازی ها

بهترین بازی های سال 2023 (تا کنون)

بازی شو

زمانی که صحبت از خاطره انگیز ترین سال برای گیمر ها می شود، سال 2023 قرار است به عنوان یک سال فوق العاده در تمام دوران برای گیمر ها و علاقه مندان به صنعت بازی های ویدیویی در تاریخ ثبت شود. به ندرت پیش می‌آید که طی چند ماه‌ بازی های پرمخاطب و مورد علاقه گیمر ها منتشر شوند و نمرات خیلی خوبی از منتقدان دریافت کنند، البته تا کنون، امسال یک سری به ظاهر بی‌پایان از بلاک‌باسترهای AAA و بازی‌های کوچک‌تر با ایده‌های چشمگیر در هسته‌شان ارائه شده است.امسال، بازی‌های بزرگ و معروف به عنوان “بلاک‌باسترهای AAA” و همچنین بازی‌های کوچکتر با موضوع های جذاب در ژانر های مختلفی معرفی شده‌اند. در حالی که هنوز زمان زیادی تا پایان سال 2023 باقی مانده است، قرار است نگاهی به بازی هایی که تا به این لحظه امتیاز بالایی از منتقدان دریافت کرده اند نگاهی اندازیم.

لازم به ذکر است که این مقاله به این معنی نیست که بازی هایی که نمره متوسط و پایینی از منتقدان گرفته اند و یا در این لیست نیستند، بازی های بد و کم اهمیتی هستند، اما با این وجود، ما لیست بزرگی از بازی ها را قرار است که بررسی کنیم – بازی هایی با داستان های زیبا و گیم پلی های شگفت انگیز که قرار است هر گیمری را به وجد آورد. در این لیست بسته الحاقی (DLC) بازی های محبوبی مثل resident Evil 4: Separate Ways وجود دارند.

بازی شو

Alan Wake 2

به زبان ساده، Alan Wake 2 بهترین بازی Remedy Entertainment است. برای توسعه‌دهنده‌ای که آثار کلاسیکی مانند Max Payne، Control و Alan Wake اصلی را تولید کرده است، کار کوچکی نیست، اما این دنباله بر اساس این موفقیت‌ها ساخته شده است تا شاهکاری از ترس و داستان را خلق کند. Alan Wake 2 یک ترکیب قاتل از کمپین‌های دوگانه که یکدیگر را تکمیل می‌کنند، آهنگ‌های داستانی دلنشین، و تلفیقی از ایده‌های چندرسانه‌ای که مجموعه را به‌سرعت به سمت قلمروی هیجان‌انگیز سوق می‌دهد، Alan Wake 2 تجربه‌ای روشن‌کننده برای اعصار مختلف است.

بررسی Alan Wake 2 ما را بخوانید. در رایانه شخصی، Xbox Series X|S و PS5 موجود است.

بازی شو

Phantom Liberty حس نهایی بودن را به Cyberpunk 2077 می‌آورد، بازی‌ای که در سال‌هایی که برای اولین بار در حالتی کمتر از بهینه منتشر شد، یک کمان رستگاری طولانی داشت. با این بسط، Cyberpunk 2077 با صدای بلند منتشر می‌شود، زیرا توسعه‌دهنده CD Projekt Red شروع به پیشبرد دنباله‌اش می‌کند و نتیجه یک داستان جذاب در یک ماجراجویی جاسوسی-مهیج است. Phantom Liberty Cyberpunk 2077 در بهترین حالت خود است، بازبینی کاملی از بازی اصلی که تا زمانی که تیتراژ داستان مهیج جاسوسی و خشونت منتشر شود، تأثیری ماندگار بر جای می گذارد.

بررسی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty را بخوانید. در رایانه شخصی، PS5 و Xbox Series X|S موجود است.

بازی شو

هر بازی Zelda که به دنبال Breath of the Wild در سال 2017 باشد، کار خود را برای آن قطع کرده است، اما Tears of the Kingdom یک فرمول موفق را انتخاب کرد و آن را به گونه‌ای بازسازی کرد که فقط می‌توان آن را افشاگر توصیف کرد. این یک بازی با فرمول آشنای Zelda در هسته خود است، اما دارای ایده های جدید و جرقه ای از خلاقیت است که آن را بالاتر از نسخه قبلی خود قرار می دهد. یک بازی در مورد تبادل معادل، این ماجراجویی بزرگ در Hyrule تلاش شما را با یک حس شگفت‌انگیز دائمی پاداش می‌دهد و شما را به کاوش در منظره آرام آن با جعبه اسباب‌بازی پر از ابزارهای بدیع در اختیارتان می‌رساند.

بررسی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را بخوانید. در سوئیچ موجود است.

بازی شو

حیف هر توسعه دهنده ای که به دنبال بازسازی یک بازی ویدیویی کلاسیک است، زیرا بازسازی Resident Evil 4 عملی سخت است. بازی اصلی جایگاهی دائمی در هر فهرستی دارد که بهترین‌های تمام دوران را شمارش معکوس می‌کنند، اما ممکن است مجبور شود جای خود را به یک بازسازی خیره‌کننده واگذار کند که جنبه‌های اکشن بقای نسخه قبلی خود را دو چندان کند و به طرز ماهرانه‌ای این تجربه را به یک بازی بازسازی کند. ماجراجویی تعیین کننده ژانر رزیدنت اویل هم با احترام به گذشته اش و هم مملو از ایده های جدید و به خوبی اجرا شده، بهتر از این نمی شود.

بررسی Resident Evil 4 ما را بخوانید. موجود بر روی PC، PS5، PS4 و Xbox Series X|S.

بازی شو

Dead Space اصلی هنوز به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک علمی تخیلی در تمام دوران باقی مانده است، و استودیوی Motive EA می‌توانست به راحتی یک پوشش جدید از رنگ 4K را بپوشاند و آن را یک روز بنامد. فراتر و فراتر از آن، بازسازی جامع Motive نه تنها ترس و وحشت ناجی ژانر ترسناک سال 2008 را حفظ می کند، بلکه با ارتقاهای متفکرانه، حس ترس دائمی که شما را در حال نگه می دارد، ساخته شده است. گرافیک های زیبا که شما را به نگه داشتن یک سطل در نزدیکی خود وادار می کند.

بررسی فضای مرده ما را بخوانید. در رایانه شخصی، PS5 و Xbox Series X|S موجود است.

بازی شو

Final Fantasy 16 که دنباله‌ای است فقط به نام، سنت غنی فرنچایز را در اختراع مجدد ادامه می‌دهد و حماسه‌ای پر اکشن را برای اعصار مختلف ارائه می‌کند. فاینال فانتزی 16 با پشتیبانی از صداگذاری عالی، امتیاز هیجان‌انگیز و یکی از بهترین بازی‌های خاطره اخیر، همه‌گیر می‌شود تا بازی‌ای بسازد که با باس فایت‌های خود در اندازه گودزیلا و به‌طور شگفت‌انگیزی الهام‌بخش باشد. با ترن هوایی احساسی یک داستان بالغ شود.

بررسی Final Fantasy 16 ما را بخوانید. در PS5 موجود است.

بازی شو

سال ها از آخرین باری که گیمرهای ایکس باکس پشت فرمان یک بازی Forza Motorsport قرار گرفتند می گذرد، اما انتظار ارزشش را داشت. Forza Motorsport که یک تور فنی از دقت و شکوه بصری است، پلتفرمی برای برتری در مسابقه است که احساسی عالی دارد. این یک لایه فوق‌العاده دسترسی، یک نقشه راه محکم برای ماه‌های آینده با اضافه شدن وسایل نقلیه و مسیرهای بیشتر به بازی، و گاراژی پر از تغییرات متفکرانه در فرمول سرعت بالا خود دارد که باعث می‌شود بازی دائماً با ارزش باشد.

بررسی Forza Motorsport ما را بخوانید. در رایانه شخصی و Xbox Series X|S موجود است.

بازی شو

استریت فایتر 6 در مقایسه با نسخه قبلی خود، که پس از پرتاب به کار زیادی نیاز داشت تا به شکل جنگی درآید، زمانی که وارد رینگ 2023 شد، نوسان داشت. بدون شک تاثیرگذارترین برند در سبک بازی های مبارزه ای، Street Fighter 6 شاهکاری از مکانیک های مبارزات فشرده، جلوه های بصری مجلل و صحنه پررونق چند نفره است. بیشتر از آن، این بازی به لطف آموزش های دقیق و طرح های کنترل مدرن که بازیکنان را تشویق می کند تا پیچیدگی های مختلف آن را بیاموزند، یک جنگجوی فوق العاده قابل دسترس است. و وقتی بازی دارید که افراد بیشتری را به بازی تشویق می کند، همه برنده می شوند.

بررسی Street Fighter 6 ما را بخوانید. موجود بر روی PC، PS5، PS4 و Xbox Series X|S.

بازی شو

این آخرین بازگشت به Sanctuary که بیش از یک دهه از Diablo 3 جدا شده است، بر اساس بهترین نسخه قبلی خود ساخته شده است و فضای فانتزی تیره‌ای را که این فرنچایز در سال‌های شکل‌گیری خود به آن مشهور شده بود، باز می‌گرداند. Diablo 4 چیزی بیش از یک کپسوله‌سازی قوی از بهترین موفقیت‌هایش همراه با لمس‌های مدرن است، زیرا این داستان تاریک همچنین پایه‌ای برای ادامه داستان‌های خود مدت‌ها پس از انتشار تیتراژ پایانی می‌سازد. این بازی سرگرم‌کننده شیطانی، یک نقطه ورودی جدید و زیبا برای تازه‌واردها است، زیرا رویکرد فصلی جدید آن، Sanctuary را به خانه دیجیتالی شما دور از خانه تبدیل می‌کند.

بررسی Diablo 4 ما را بخوانید. در رایانه شخصی، PS5، PS4، Xbox Series X|S و Xbox One موجود است.

بازی شو

The Last of Us Part I به کلاسیک مدرن Naughty Dog درخششی که شایسته آن است می دهد، اما در اینجا فقط یک ارتقای بصری نیست. تغییرات معنی‌دار در گیم‌پلی، مبارزات سخت‌تر و چندین بهبود کیفیت زندگی، نسخه بهتری از یک بازی عالی را ایجاد می‌کند و با مجموعه‌ای جامع از گزینه‌های دسترسی، نسخه‌ای بسیار قابل دسترس‌تر نیز ایجاد می‌کند. نسخه رایانه شخصی نیز پس از یک راه اندازی کمتر از بهینه، به طور قابل توجهی بهبود یافته است و اگر هنوز بازی را تجربه نکرده اید، اکنون این نسخه قطعی در دو پلتفرم است.

بررسی The Last of Us قسمت 1 ما را بخوانید. در رایانه شخصی و PS5 موجود است.

بازی شو

آیا هرگز دنباله Bloodborne یا نسخه بهبود یافته بازی اصلی From Software را خواهیم داشت؟ فقط سونی می‌داند، اما در حال حاضر، Lies of P جایگزینی خیره‌کننده است که همه پروازها به Yharnam لغو شوند. Lies of P که بطور غیرقابل انکاری تحت تأثیر Soulsborne نمادین قرار گرفته است، بازگویی بسیار آزاد ماجراهای پینوکیو است که به لطف کارگردانی هنری خیره کننده الهام گرفته از Belle Epoque، دیدن آن بسیار زیبا است. در حالی که Bloodborne یک الهام واضح است، Lies of P با افزودن یک سیستم تسلیحاتی که به آزمایش‌ها پاداش می‌دهد، دشمنان تهاجمی که برای غلبه بر آنها به تاکتیک‌های انعطاف‌پذیر نیاز دارید و دنیایی عالی برای کشف، از مشتق شدن اجتناب می‌کند.

بررسی Lies of P ما را بخوانید. در رایانه شخصی، PS5، PS4 Xbox Series X|S و Xbox One موجود است.

بازی شو

سومین بازی Insomniac در Earth-1048 نوآوری زیادی ارائه نمی دهد، اما اصلاحات و بهبودهای زیادی وجود دارد که Marvel’s Spider-Man 2 را به یکی از بهترین بازی های PS5 در سال تبدیل می کند. مملو از ترفندهایی است که هنر مرد عنکبوتی بودن را بهبود می بخشد، دشمنان جدید را به چالش می کشد، و داستانی که هیچ مشتی ندارد، پایان دادن به آخرین ماجراجویی مرد عنکبوتی سخت است. Marvel’s Spider-Man 2 که برای تجربه کردن جذاب و هیجان انگیز است، بازآفرینی قطعی بزرگ ترین ابرقهرمانان کتاب های مصور است.

بررسی Marvel’s Spider-Man 2 را بخوانید. در PS5 موجود است.

بازی شو

برای هرکسی که امسال به دنبال تکه‌ای شرورتر از مشت می‌گردد، Mortal Kombat 1 بیش از چالشی است که می‌خواهد خونخواهی شما را برطرف کند. در حالی که به اندازه بازی قبلی، Mortal Kombat 11 پر از ویژگی نیست، آخرین نسخه NetherRealm نوعی راه اندازی مجدد برای این سری است که به اصول اولیه بازمی گردد. مکانیک‌های جدید سرگرم‌کننده و داستان غیرقابل پیش‌بینی راه را برای یک جهت جدید جالب در چند وجهی Mortal Kombat هموار می‌کنند، تلفات با مقدار زرشکی که می‌توانید بریزید به طرز شگفت‌انگیزی مضحک هستند، و بازی مملو از تخم‌مرغ‌های عید پاک است که 30 سال از فرنچایز را جشن می‌گیرند. .

بررسی Mortal Kombat 1 ما را بخوانید. در رایانه شخصی، PS5، Xbox Series X|S و Switch موجود است.

بازی شو

اگر بازسازی Resident Evil 4 یک بازی فوق‌العاده داشته باشد و آن را حتی بهتر کند، DLC Separate Ways آن یک توسعه فراموش‌نشدنی می‌گیرد و آن را به یک افزونه ضروری تبدیل می‌کند. این DLC با بازی دوست محبوب لئون کندی، آدا وانگ، با چند ایده جدید گیم پلی، محیط های بازسازی شده و داستانی که سفر لئون را تکمیل می کند، به درخشش Resident Evil 4 می افزاید. این تکرار چیزی نیست که قبلاً آمده است، بلکه یک فرمت سرگرم کننده با هویت خاص خود است.

بررسی Resident Evil 4: Separate Ways را بخوانید. موجود بر روی PC، PS5، PS4 و Xbox Series X|S.

بازی شو

در حالی که نسخه رایانه شخصی ممکن است از نقطه نظر عملکرد چیزهای زیادی را به خود جلب کند، در غیر این صورت چیزهای زیادی در مورد دنباله مطمئن Respawn Entertainment برای بازی فوق العاده Star Wars Jedi: Fallen Order وجود دارد. Survivor با گیم پلی بسیار توسعه یافته و داستانی که به افسانه های جنگ ستارگان می افزاید، بر اساس این موفقیت ها ساخته شده است، حتی اگر در یک جیب منزوی از حاشیه بیرونی کهکشان اتفاق بیفتد. مبارزه با شمشیرهای نوری باعث می‌شود احساس کنید یک شوالیه جدی جدی هستید، پازل‌ها وقتی با شکارچیان جایزه‌ها سروکار ندارند، انحراف خوش‌آمدی را به شما اضافه می‌کنند، و وقتی این دنباله به اکشن فضایی فرافضایی می‌رود، مقیاس آن قابل توجه است.

بررسی Star Wars Jedi: Survivor را بخوانید. موجود بر روی PC، PS5 و Xbox Series X|S.

بازی شو

بر اساس پایه و اساس مجموعه WWE 2K22 – که بازگشتی خوشایند برای شکل گیری بزرگترین نام سرگرمی ورزشی پس از WWE 2K20 وحشتناک بود – WWE 2K23 یک بازی در مورد اصلاح است. گیم پلی به طور قابل توجهی تغییر نکرده است، اما حالت های جدیدی مانند نزاع های همه جانبه WarGames، یک حرفه سرگرم کننده تر برای سوپراستار سفارشی خود و یک حس کلی بهبود برای حالت های دیگر را در نظر بگیرید، و شما یک بازی دارید که آماده است. عنوان رسلمانیا

بررسی WWE 2K23 ما را بخوانید. در رایانه شخصی، PS5، PS4، Xbox Series X|S و Xbox One موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *